Školní weblog

Zkouška z Úvodu do filozofie

Posted by pitvok on Leden 1, 2010

Dobrý den,

vypsal jsem ve STAGu čtyři zkouškové termíny z Úvodu do filozofie, 14., 21., 28. 01. a 4.02. 2010.

Zkouška se bude konat ve vile, místnost 214 nahoře, od 9h do 14 h.

Pořadí ke zkoušce bude vycházet ze seznamu lidí zapsaných ve STAGu a na řadu půjdete podle abecedy.

Předpokladem ke zkoušce je uznaná písemná práce nebo úspěšně napsaný test.

Jedna odpověď to “Zkouška z Úvodu do filozofie”

  1. Anonymní said

    Dobrý den !

    Došly Vám emaily ode mě ? Posílal jsem Vám recenzi a pak jsem se ptal, jestli to v pořádku došlo. Zatím žádná odpověď a 28. mám jít ke zkoušce. Tak nevím jestli nejsou na vině technické problémy.

    Díky za odpověď
    Petr Nečesaný

Zanechat Odpověď

 
